Pristatymas ir Prekių Grąžinimas
Pristatymas
Pristatymas vykdomas OMNIVA paštomatais ir OMNIVA kurjeriu. Siuntos kaina priklauso nuo jos dydžio ir svorio, svyruoja nuo 3 € iki 6 €.
Po išsiuntimo, siuntą galite sekti. Likus dienai iki pristatymo, gausite SMS pranešimą ir el. laišką su pristatymo informacija.
OMNIVA kurjeris nurodytu adresu bandys pristatyti siuntą du kartus darbo dienomis, 8:00 – 17:00 valandomis. Nepavykus pristatyti, siunta bus grąžinta siuntėjui.
Siuntos nėra pristatomos šventinėmis dienomis. Pristatymo terminas gali keistis dėl nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Pristatymas į atokias vietoves gali užtrukti ilgiau.
Prekių Grąžinimas
Vartotojas turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, atsisakyti nuotolinės sutarties.
Informuojame, kad mūsų el. parduotuvėje prekių keitimo galimybės nėra. Vartotojas, norėdamas pakeisti prekę, turi teisę grąžinti prekę ir pateikti naują užsakymą.
Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos ir turėti visas prikabintas etiketes. Vartotojas atsako tik už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
Pinigai už grąžintas prekes bus grąžinti ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kurią gausime vartotojo pranešimą apie sutarties atsisakymą. Į vartotojui grąžinamą sumą įskaičiuojamos ir apmokėtos prekių pristatymo išlaidos. Vartotojui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos, išskyrus atvejus, kai pagal sutartį šias išlaidas prisiima pardavėjas arba kai pardavėjas tinkamai neinformavo vartotojo, kad šias išlaidas turės padengti vartotojas. Pinigai grąžinami tokiu pačiu mokėjimo būdu, kokiu buvo apmokėta už prekę, nebent vartotojas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo.
Prekių Grąžinimo Tvarka
Norėdamas grąžinti prekę(-es), vartotojas turi informuoti pardavėją apie sutarties atsisakymą, pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties, arba pateikdamas tinkamai užpildytą prekių grąžinimo formą.
Šią formą klientas turi atsiųti į įmonės el. paštą: inventoshop94@gmail.com
Ginčų sprendimas
Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektas, kompetentingas spręsti vartojimo ginčus, kylančius tarp pardavėjo ir vartotojo, yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos kontaktiniai duomenys:
- Adresas: A. Goštauto g. 12, 01108 Vilnius
- El. paštas: tarnyba@vvtat.lt
- Tel.: +370 5 2626760
- Interneto svetainė: https://vvtat.lrv.lt/lt/
Vartotojas taip pat gali kreiptis į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritorinius padalinius apskrityse ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).
Garantija
Visoms mūsų el. parduotuvėje įsigytoms prekėms taikoma 2 metų kokybės garantija pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatas. Tai reiškia, kad jei per šį laikotarpį nustatysite prekės kokybės trūkumų, turite teisę kreiptis į mus ir reikalauti savo teisių gynimo.